Hoe kan ik bestellen?

De UPPII Scooter Ruitenwisser bestel je eenvoudig online door de gekozen producten in jouw digitale winkelmandje te plaatsen. Wanneer je doorgaat met bestellen kun je een account aanmaken, zodat een volgende bestelling nog veel sneller gaat. Je kunt je bestelling nog een laatste keer controleren en dan ga je over naar onze betaalmogelijkheden.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring per post of e-mail op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping PDF herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt, worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval brengen wij je voor terugbetaling geen kosten in rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Het retouradres [Dromerstraat 125, 1511 CT Oostzaan]

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Hoe kan ik betalen?

Bij UPPII kun je veilig en vertrouwd betalen met iDEAL. Je betaalt het bedrag online via je eigen bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. UPPII ontvangt vervolgens een bericht van je bank dat de bestelling is betaald. Mocht je besluiten jouw bestelling terug te sturen, dan storten wij het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terug op je bankrekening.

Je kunt ook betalen met een bankoverschrijving. Wij verzoeken je dan bij de omschrijving jouw bestelnummer in te vullen.

Welke betaalmethodes gebruikt UPPII?

iDEAL

iDEAL is een online betaalmiddel, waarmee consumenten kunnen betalen via hun eigen bank. Niet alleen webshops maar ook andere organisaties bieden iDEAL aan. iDEAL wordt steeds vaker gebruikt voor het betalen van energierekeningen, giften aan goede doelen, opwaarderen van beltegoeden, betalen van gemeentebelastingen, verkeersboetes.

PayPal

Het is mogelijk om te betalen via PayPal. PayPal is een veilige manier om online te betalen zonder uw bankgegevens te delen. Je kunt je bankrekening of creditcard koppelen en in enkele klikken betalen.

Creditcard

Een creditcard of kredietkaart is een pas waarmee aankopen kunnen worden gedaan waarbij de gebruiker achteraf moet betalen, in tegenstelling tot andere betaalkaarten zoals de debetkaart, waarbij het bedrag direct van de rekening wordt afgeschreven. Zodra een creditcard wordt gebruikt wordt feitelijk direct een persoonlijke lening aangevraagd. Achteraf wordt dan de lening terugbetaald.

Het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat het bestelde artikel is geleverd.

Bancontact

Betalen via Bancontact is eenvoudig en veilig. Bancontact is een gegarandeerde betaalmethode voor consumenten en bedrijven met een Belgische bankrekening.

Klarna Achteraf betalen

Wij bieden je de mogelijkheid om pas te betalen als de bestelling is ontvangen.

Bankoverschrijving

Een overschrijving of bankoverschrijving is het verplaatsen van tegoed van de ene bankrekening naar de andere in directe opdracht van de verzender. De verzender geeft dus zijn of haar eigen bank opdracht een bedrag over te boeken naar een andere rekening bij dezelfde bank of een andere bank. De overschrijving onderscheidt zich daarmee van een betaling door middel van een cheque (waarbij de betaalopdracht weliswaar van de verzender komt, maar de ontvanger deze opdracht – de cheque – moet inwisselen bij de bank) dan wel een machtiging (in Nederland) of domiciliëring (in België) waarbij het geld in opdracht van de ontvanger wordt overgeboekt na toestemming van de rekeninghouder. Banknr NL 81 INGB 0007 1785 99  t.n.v. UPPII.NL

Kan de UPPII op elk scherm worden gemonteerd?

De UPPII is geschikt voor hoge windschermen vanaf 50 cm.

Heb ik garantie op mijn UPPII?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast heb je één jaar garantie op de accu, motor en technische onderdelen van jouw UPPII. Dit doet niets af aan de wettelijke garantie. Voorwaarde is dat je de accu altijd bijtijds hebt opgeladen. Uiteraard moeten de onderdelen van de UPPII in originele staat zijn en zonder sporen van schade, buiten de normale gebruikssporen.

Hoe ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt de “factuur” van jouw bestelling per mail van ons.

Wat is de levertijd?

Bestellingen worden binnen twee werkdagen na ontvangst van de betaling verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

De levering van jouw UPPII en alle onderdelen is gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Zodra wij jouw bestelling hebben aangeboden bij PostNL, ontvang je een e-mail zodat je de bestelling via Track & Trace kunt volgen.

Levering en Uitvoering

De producten van UPPII worden vervoert door PostNL. Na de betaling op https://uppii.nl/ volgt binnen twee werkdagen de verzending met een track & trace code naar het e-mailadres van de klant. Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor je achter. We komen standaard de volgende werkdag nogmaals langs met jouw pakket. Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat.

Je kunt je keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven. Lukt het ook de tweede keer niet om jouw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor je op een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders wordt het pakket niet aan u meegeven.

Het product dat besteld is wordt na de betaling binnen twee dagen verzonden.

De getoonde prijzen zijn all-inn. Incl BTW. De levering van jouw Uppii en alle onderdelen zijn gratis.

Ons Klachtenprocedure

Als je een klacht hebt over een product of over de dienstverlening van het bedrijf UPPII dien je dit via een contactformulier te doen die je terug kunt vinden op www.uppii.nl/klantenservice/.

UPPII reageert inhoudelijk binnen een termijn van 14 dagen vanaf het moment dat de mail is ontvangen. Na het verzenden van de mail krijgt de klant een automatisch ontvangstbevestiging via de mail.

Je kunt ke klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform ec.europa.eu/

Geschillencommissie Webshop keurmerk

“Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Voorwaarden voor een optimaal gebruik en veilig rijden

1: De demontabele ruitenwisser UPPII is niet bestemd voor voer- en vaartuigen die harder gaan dan 45 km per uur. Bij hogere snelheden wordt het gebruik van de demontabele ruitenwisser UPPII ten strengste afgeraden. Hiervoor geldt, naast bovengenoemde wettelijke garantie, geen garantie.

2: De demontabele ruitenwisser UPPI is geschikt voor gebruik in continue (mot)regen en kan bij te weinig vochtigheid mogelijk enige krasvorming veroorzaken op jouw kunststof scherm. Bij te weinig vochtigheid dien je direct op de afstandbediening de off knop in te drukken. Bij te weinig vochtigheid kunt je wisselend de aan- en uitknop gebruiken voor een beter zicht. Doe dit niet tijdens het rijden.

3: Laad de motorunit tenminste eens per drie maanden op voor een langdurig batterijgebruik en levensduur.

4: In de afstandsbediening zijn twee batterijen geplaatst. Deze kunnen leeg raken bij gebruik. Hiervoor geldt geen garantie.

Algemene Voorwaarden UPPII.NL / Webshop Keurmerk

Wil je precies weten waar je bij ons aan toe bent? Lees dan gerust onze Algemene Voorwaarden.

Open WhatsApp
Hulp nodig? WhatsApp met ons!
Hallo,

Welke vraag kunnen wij voor u beantwoorden?