SNELLE LEVERING
100% GELD TERUG
ONDERSTEUNING 24

Klantenservice

Het kan altijd voorkomen dat u nog klachten heeft of er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Allereerst kunt u kijken bij onze meest gestelde vragen voordat u contact met ons opneemt. Wanneer u klachten heeft raden wij u aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] of via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact met ons op

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Open WhatsApp
Hulp nodig? WhatsApp met ons!
Hallo,

Welke vraag kunnen wij voor u beantwoorden?